Виртуален офис

Имаме удоволствието да Ви представим последната иновативната разработка на InSoft „Виртуален офис”!

С "Виртуален офис" офисът Ви е там, където сте Вие, без значение, в коя точка на света се намирате!

Чрез уникалната си функция за подпомагане на потребителя чрез изкуствен интелект, системата безспорно е софтуер на световно ниво, превъзхождащ алтернативните решения налични към момента!


„Виртуален офис“ реализира електронни комуникации, които значително ще намалят разхода на физически ресурси - хартия, енергия, материали и консумативи, транспорт и най-вече ресурси за персонал.
„Виртуален офис” предлага решение,насочено към подобряване на бизнес комуникацията, обучение за нуждите на различни групи потребители: малки и средни предприятия, корпоративен сектор, образователни и правителствени организации.
Продуктът улеснява провеждането на виртуални конференции, оперативки и работни срещи, обучения, особено при наличието на няколко отдалечени офиса.


Модул „Мултимедийни електронни презентации“

В този модул могат да се създават, редактират и разглеждат презентации в реално време. Всяка презентация е защитена с потребителско име и парола като може да бъде достъпна за потребители с предварително зададен достъп.
Възможности за:
- Индивидуален подход към обучаемия;
- Диагностика на грешките и обратна връзка;
- Визуална графична информация;
- Моделиране на процеси и явления;
- Разглеждане материали от различни нива на сложност, илюстрации и анимации към текста;


Модул „Видео конферентни връзки“
Модулът предоставя възможност за провеждане на видео конферентни връзки, за запис на всички видео връзки, групов и индивидуален чат. В реално време могат да се водят записки чрез използване на функции за:
- Писане;
- Чертане;
- Рисуване като има директна връзка и през мобилни устройства;
- Споделяне на екрана;
- Споделяне на микрофона;
- Споделяне на камерата между участниците;
- Уроци видео клипове (подробно обяснение за работа със системата);


Модул „Електронно хранилище“
Тук потребителите с достъп могат да:
- Създадат собствен профил;
- Създават хранилища с ресурси като книги, учебници и други;
- Имат частичен или пълен достъп, в зaвисимост от статуса им;
- Поддържат Лични електронни хранилища;
- Запазват файлове/ресурси;
- Търсят и извличат информация обратно от файловете;

 

Модул „Смартборд“
Този модул включва няколко подмодула:


-EasyMeeting
- EasyNote
- M-class
- Easy show

 

Те имат изключително лесно за употреба меню, както и функция на изкуствен интелект като осигуряват:

- Възможност за работа върху бяла дъска като: писане, рисуване, изтриване;

- Поддържане на функция SoftPen(рисуване/писане);

- Увеличаване/намаляване на екрана;

- Може да бъде инсталиран на Windows и/или Android базирани устройства;
- Модул за събиране на обратна информация от обучаемите;
- Модул за комуникация чрез текст;

- Персонализиране на цялото съдържание и фон;
Комбиниране на графични изображения и видео;
- Работа със съдържанието – оразмеряване, завъртане;

 

Нашата политика се основава на индивидуално отношение към всеки клиент, поради спецификата на дейността му. Това е една от причините да притежаваме множество референции  и да сме с отлична репутация в ИТ сферата, както на Българския, така и на международните пазари.


Възползвайте се от предимството да работите с най-новия ни софтуерен продукт „Виртуален офис“ и се убедете в прецизността на нашите експерти !


Изпитайте изключителното удобство да комуникирате с колеги, мениджъри и бизнес партньори, когато офисите ви са раздалечени!


Свържете се с нас за допълнителна информация!

analysis popup_web popup_doc popup_mobile ecom seo graphics onsite analysis-business
 
 
 
en