Виртуален офис

Виртуален офис

Имаме удоволствието да ви представим най-новия иновативен проект на InSoft - „Виртуален офис“!

Чрез своята уникална функция за помощ на потребителя чрез изкуствен интелект системата може да бъде определена като софтуер от световен клас, който надминава алтернативните решения, налични в момента! "Виртуален офис" ще реализира електронни комуникации, които значително ще намалят разходите за физически ресурси - хартия, енергия, материали и консумативи, транспорт и, преди всичко, човешки ресурси. "Виртуален офис" предлага решение, насочено към подобряване на бизнес комуникациите, обучение за нуждите на различни групи потребители: малки и средни предприятия, корпоративен сектор, образователни и правителствени организации. Продуктът улеснява провеждането на виртуални конференции, операции и семинари, обучение, особено когато има няколко дистанционни офиса.

  • Модул "Мултимедийни електронни презентации"

В този модул презентациите могат да бъдат създавани, редактирани и преглеждани в реално време. Всяка презентация е защитена с потребителско име и парола и може да бъде достъпна от потребители с предварително зададен достъп. Възможности за:

  • Индивидуален подход към обучаемия
  • Диагностика на грешки и обратна връзка
  • Визуална графична информация
  • Моделиране на процеси и явления
  • Преглед на материали с различни нива на сложност, илюстрации и анимации към текст
  • Модул за видеоконференции

Модулът предоставя видеоконференции, запис на всички видеосвързвания, групов и индивидуален чат. Могат да се правят записи в реално време с функции за:

  • Рисуване
  • Рисуване с директна връзка чрез мобилни устройства
  • Споделяне на екран
  • Споделяне на микрофона
  • Споделяне на камера между участниците
  • Уроци с видеоклипове (подробно обяснение как да се използва системата)
  • Модул "Електронно хранилище"

Тук потребителите с достъп могат да:

  • Създават свой профил
  • Създават хранилища с ресурси като книги, учебници и др.
  • Имат частичен или пълен достъп, в зависимост от техния статус
  • Поддържат лично електронно хранилище
  • Запазват файлове/ресурси
  • Търсят и извличат информация от файловете
  • Модул "Учебна дъска"

Този модул включва няколко подмодула:
1. Лесна среща
2. Лесна бележка
3. M-клас
4. Лесно представяне
Те имат изключително лесно за използване меню, функционират с изкуствен интелект и предоставят:

  • Възможност за работа на бяла дъска като писане, рисуване, изтриване
  • Запазване на SoftPen (рисуване / писане)
  • Приближаване / отдалечаване на екрана
  • Може да се инсталира на устройства с Windows и / или Android
  • Модул за събиране на обратна връзка от обучаемите
  • Модул за текстова комуникация
  • Настройка на цялото съдържание и фона
  • Съчетаване на графични изображения и видео
  • Работа със съдържание - мащабиране, завъртане

Нашата политика се основава на индивидуален подход към всеки клиент поради спецификата на неговата дейност. Това е една от причините да имаме множество препоръки и отлична репутация в ИТ сферата на международните пазари.

Възползвайте се от работата с нашия най-нов софтуер за виртуален офис и се уверете, че нашите експерти са прави!

Преживейте удобството на комуникация с колеги, ръководители и бизнес партньори, когато вашите офиси са на разстояние.

Гарантираме, че ще бъдете доволни от практичния и висококачествен софтуер на изгодна цена!